Blog Anja Jakić

Blog by Anja Jakić

Iskustvo rada i trotjednog boravka na Cipru je predivno. Prvo da krenem od posla/prakse. Ovo mi je bio prvi put da sam radila na baru. Isprva sam mislila da ću raditi pića, ali naravno to nije bilo moguće odmah prvi dan. Poslije sam točila i pravila pića, što mi je dobro došlo jer sam naučila dosta toga. Imala sam priliku komunicirati s gostima i to mi je bilo odlično. Svidjelo mi se na poslu to što nije bilo dosadno. Stalno se nešto događalo. Nekome se to možda ne bi svidjelo, ali ja ne volim samo stajati i gledati u prazno, nego nešto raditi jer mi vrijeme brže prođe, zanimljivije je, te naravno naučim nešto. Razvila sam još veći osjećaj za čistoću, urednost i da sve bude na svom mjestu kako bi se lakše pronašlo. Volim komunicirati s ljudima i ovo me je još više potaknulo da se kasnije u životu bavim poslom koji zahtjeva rad s ljudima. Falit će mi kolege s posla, a pogotovo jedna radnica Stella s kojom sam od prvog dana imala odličan odnos i s kojom sam se zbližila. I također radnica Ina, koja radi na drugom baru. Jedan dan sam išla njoj pomoći i onda smo se sprijateljile.
Drugo što bih voljela izdvojiti je slobodno vrijeme; izleti, druženja… Izleti su mi se jako svidjeli. Volim grčku povijest, a na Cipru ima puno spomenika vezanih za grčke bogove i sl. Bilo mi je zanimljivo gledati takve stare građevine. Izleti na plaže i slične destinacije su mi bile relaksirajuće. Šetati se po plaži i uživati u predivnom Sredozemnom moru. Pogled s litica i uzvisina je zapanjujuć. Mogu reći da sam se zbližila s učenicima koje prije nisam toliko poznavala. Mislim da na ovakvim projektima stvarno dobijem priliku naučiti puno toga… i ne samo za struku, nego i za ostatak života i neke općenite, jednostavne stvari. Ovo mi je bilo iskustvo za cijeli život i mislim da ću se stalno prisjećati svih uspomena.

Ujutro smo rano krenuli prema aerodromu. U avionu je bilo mirno i uspjela sam odspavati. Hotel u kojem se nalazimo je prilično veliki. Većina soba su apartmani što je jako dobro jer imamo puno mjesta za druženje. Par nas je nakon ručka otišlo u shopping centar da popijemo kavu i da se podružimo. Vratili smo se u hotel na vrijeme za večeru. Primijetila sam da je osoblje hotela jako ljubazno i susretljivi su. Poslije večere smo imali kratki sastanak. Družili smo se, slikali sebe i krajolik oko sebe. Falilo mi je biti na Cipru. Sviđa mi se atmosfera na Cipru i naravno društvo.

Danas sam ujutro radila. Prvi dan posla je prošao vrlo dobro. Prvi put radim na baru i jako mi se sviđa. Moj posao je bio posluživati ljude za stolom. Kolege su susretljivi i potrudili su se objasniti sve što je trebalo. Donosila sam im i hranu koju su naručili. Na baru je dio šanka na kojem gosti mogu držati pića iako su u bazenu. Bilo mi je malo komplicirano gostu objasniti menu jer nisam znala što se nalazi u tradicionalnim ciparskim jelima. Sviđa mi se što su gosti puni razumijevanja i što su strpljivi ako vide da je puno ostalih gostiju. Nakon posla sam došla hotel i malo se odmorila. Otišla sam popiti kavu s prijateljima i družiti se.

Jutros sam ujutro radila. Bilo je manje gostiju. Opušteno smo sve napravili što smo trebali. Ujutro je bilo više gostiju nego popodne. Pomogli smo pokupiti čaše s bazena. Gosti hotela mi sami dodaju prazne čaše. Poslije posla smo svi išli u Coral Bay. Tamo smo popili kavu. Okupala sam se u moru koje je bilo jako čisto i odlične temperature. Uživala sam na suncu i promatrala što ljudi rade. Slušala sam različite jezike jer ima puno turista iz različitih zemalja. Vratili smo se na večeru i poslije se družili i dijelili naše doživljaje.

Poslije doručka u hotelu sam otišla s Teom na posao. Na baru je bilo dosta posla. Naučila sam kako napraviti milk shake. Kolega mi je pokazao. Također su me naučili koja tipka na aparatu za sokove je za koju vrstu soka. Zanimljivo je raditi kao barmen i htjela bih naučiti kako raditi koktele ili neka druga pića koja se trebaju miješati. Tea i ja smo se vratile u hotel popodne, poslije završetka smjene, i malo se odmorile. Otišle smo do shopping centra popiti kavu. Nakon toga smo otišle na večeru u obližnji restoran. Hrana im je jako ukusna.

Danas smo imali dogovoren izlet u Ayia Napu. Prvo smo išli u jedno manje mjesto koje se zove Lefkara. Tamo smo pogledali crkvu. U crkvi mi se svidjela kupola koja je u raznim bojama. Lefkara je dosta malo mjesto, ali jako lijepo i fotogenično. Poslije Lefkare smo došli na Nissi beach. Plaža je jako lijepa, ali ima jako puno ljudi. More je prozirno. Sljedeće mjesto u planu za posjetiti je bilo Cape Cavo Greco. S litica se vidi Blue Lagoon. More je u različitim nijansama što izgleda predivno. Zadnje mjesto na kojem smo bili je Fig Tree Cove. To je plaža koja je, po meni, ljepša od Nissi plaže. Puno je ljepše more nego na Nissi plaži. Puno je čišće nego ostale plaže. Na izletu mi je bilo lijepo. Promijenila bih jedino da smo duže ostali u Lefkari jer je tamo mirno. Kada smo se vratili sam večerala. Zatim sam se družila s prijateljima, a poslije otišla spavati nakon dugog dana.

Danas mi je bio radni dan. Kada smo došli ujutro na posao počistili smo stol i stolice. Nosila sam nakon toga pića i uzimala narudžbe za hranu. Danas nije bilo toliko ljudi i većina ih je jela u restoranu. Više puta sam otišla oko bazena i počistila prazne čaše i smeće. Na poslu sam se naviknula na sve što trebamo raditi bez da nam netko nadređeni kaže. Popodne sam otišla s Ninom popiti kavu u shopping centar. Kada smo došli smo malo razgledali trgovine i kupili neke sitnice. Sjeli smo na kavu i pričali. U hotel smo došli na vrijeme za ručak. Nakon ručka smo se otišli malo odmoriti. Planirala sam odspavati,  sam na kraju se družila i s drugima. Kada su oni otišli raditi, došle su Lucija, Martina, Ema i Ela. S njima sam pričala i slušala kako im je bilo na poslu. One su otišle do grada, a ja sam zaspala. Probudila sam se u vrijeme večere i otišla jesti. Onda smo dočekali Ariana i Ivana, pa smo se družili i s njima. Otišla sam se spremiti za sljedeći dan, pošto radim.

Danas također radim. Poslije doručka u hotelu sam otišla s Emom na posao. Počele smo sa čišćenjem stolova i šanka. Posluživala sam goste i nosila im hranu i piće. Očistila sam, kao i inače, stol nakon što gosti odu. Pod pauzom smo imali jako fin ručak. Nešto slično gulašu, krumpir i salatu. Svaki put poslije toplog obroka uzmem nešto za desert. Danas sam uzela lubenicu. Dobro mi je došla jer me je osvježila. Poslije pauze smo radili još 3 sata. Između 12 i 15 sati rijetko tko naručuje hranu jer je tada ručak u hotelu. Nakon 15 sati dođe više ljudi i onda jedu. Najčešće uzmu sendviče ili burgere. Nakon posla smo došli u hotel. Ela i ja smo otišle u obližnji restoran pojesti nešto. Odlučila sam se probati njihov tradicionalno tostirani sendvič s halloumi sirom i lountzom. Bio je jako fin i podsjeća me na naše klasične tosteve. Poslije večere su došli drugi učenici iz popodnevne smjene i družila sam se s njima.

Današnji radni dan je prošao jako dobro. Ujutro smo imali malo gostiju na baru. Posluživala sam hranu i nosila pića. Ove godine najčešći gosti su iz Velike Britanije. Nekoliko ljudi mi je reklo da im je neobično što jako dobro pričam engleski, jer neki radnici ne znaju najbolje engleski. Ponekad mi je teško razumijeti goste jer imaju neobičan naglasak. Ali, naravno, uspijem ih razumijeti. Neki gosti su me već zapamtili, kao i ja njih, pa me uvijek pozdrave i pitaju kako sam. Nakon pauze i ručka u hotelu sam otišla u drugi bar koji se nalazi pored plaže, a zove se Ammos. U tom baru poslužuju hranu, ali sam ako se plati, te zato ljudi tamo ne naručuju toliko često hranu. Pretpostavljam da je jedan od razloga zašto ne naručuju hranu toliko često jer je restoran dalje od Ammosa, nego od Aeolod Pool Bar-a. Poslije posla smo sačekali večeru u hotelu. Otišli smo na piće u Coral Bay. Prošetali smo po centru i ulicama i pogledali što kafići nude. Prije nego što smo sjeli u kafić smo obišli trgovine. Kupila sam malu vrećicu hrane za mačke i planirala ponijeti do našeg hotela gdje ima mačaka. Na kraju je pored kafića u Coral Bay-u bila jedna mačka, pa sam njoj dala hranu. Bilo mi je jako drago kada sam vidjela da je sve pojela, ali žao mi je što ne mogu i drugim mačkama donijeti hranu, iako sam svjesna da je to nemoguće. Jako volim mačke i bude mi drago kada dođu do mene da se pomaze. Kada smo se vratili prije 11 u hotel sam odmah zaspala jer sam bila jako umorna.

Danas sam imala slobodan dan. Odlučila sam nakon doručka otići na plažu s profesoricama. Htjela sam se okupati i zaplivati malo, ali su valovi bili jako veliki i nisam se usudila ući u dublju vodu. Voda je bila odlične temperature. Lijepo rashlađuje. Popila sam kavu i pojela sladoled. Sladoled je bio jako fin, a kava mi je bila okej. Zaboravila sam tražiti bez šećera pa mi je bila mala više slatka. Nakon plaže sam došla u hotel na ručak. Odmorila sam se i oko 5 smo išli u obilazak Pafosa. Obišli smo svjetionik i “hramove” posvećene grčkim bogovima. Bilo mi je zanimljivo vidjeti i obići kulturne znamenitosti. Nakon obilaska smo odlučili otići u Pizza Hut pojesti nešto. Vratila sam se nakon toga u hotel i otišla odspavati i odmoriti se za sljedeći dan.

Jutros sam se ustala ranije. Otišla sam na doručak i popila kavu. Spremila sam se za posao i otišla s Elom. Na baru je ujutro bilo dobro. Nije bilo previše posla. Najčešće kada je malo ljudi odemo oko bazena i skupljamo prazne čaše i one pune iz kojih gosti neće više piti što su uzeli. Pod pauzom uvijek ručam. I nakon toga uzmem voće. Poslije 15 sati su ljudi, kao i inače počeli naručivati jelo. Poslije posla smo se odmorili i pojeli juhu koju smo napravili u apartmanu. Navečer sam otišla s Elom i Emom na večeru. Uzela sam Halloumi i Lountza tostirani sendvič. Jako mi se sviđa njihov način pripremanja takvog tosta. Konobar nas je zapamtio od prošli put kada smo bile tamo i popričao s nama. Prošetale smo se do plaže i došli u hotel s prijateljima koji su završili s poslom.

Danas, u nedjelju, mi je zadnji radni dan u ovom tjednu. Ujutro sam otišla na doručak i još dodatno pojela krekere koje sam imala u sobi. Bila sam dosta umorna, ali sam skupila snage i odradila sve što sam trebala. Bilo je, kao i jučer, dosta posla. Čistila sam stolove i stolice, brisala šank i slično. Nosila sam i hranu i pića. Pod pauzom pojedem ono što skuhaju. Danas je to bila riba. Ne znam koja je vrsta ribe, ali jako je bila fina uz krumpir i integralni kruh. Uzela sam neki kolač i par komadića lubenice. Popodne je bilo prilično dobro i vrijeme je brzo prošlo. Kada sam završila sa smjenom sam otišla na plažu s Elom. Vratile smo se u hotel na večeru.

Danas sam poslije doručka išla raditi. Prije 10.30 ujutro sam došla na posao. Očistila sam prostorijicu kojoj držimo pića, od vode preko sokova do alkohola. Sva ta pića su potrebna za bar. Ljudi najčešće uzimaju flaširanu vodu od bezalkoholnog pića. Ali svejedno više od toga piju koktele i pivo. Ujutro oko 11 neki gosti znaju dosta toga uzeti. Nije mi baš jasno kako im ne bude loše od toliko stvari. Na baru radnici koji rade na bazenu i koji brinu za red nose male čašice sa žestokim pićem i dijele okolo. Idu oko bazena i po plaži. Svakih sat vremena odem skupiti prazne čašice žestica i ostalih pića. Britanci, koji su najčešći gosti, imaju dosta svojih naziva za neka pića i hranu. Npr. slushi zovu slush puppy ili samo puppy. Neki koktel Gin Fizz zovu Fizzy. Ponekad se zbunim kada netko kaže pommes frittes za prilog uz burger, jer obično govore chips. Danas me je jedan gost tražio čips i morala sam provjeriti s njim na što točno misli. Poslije posla smo se vratili u hotel. Nakon što smo se spremile smo otišle u shopping centar pojesti nešto. Ja sam uzela tostirani halloumi i lountza sendvič, a poslije toga sladoled od čokolade i cinnamon roll. Vratili smo se u hotel i družili se.

Doručak u hotelu je bio dobar. Nakon doručka sam se spremila i otišla na posao. Ela i ja smo došle malo ranije i počistile stolove i stolice. Posluživala sam hranu i pića. Danas je bilo malo više stvari za raditi nego prošlih dana. Poslije posla smo ostale popiti kavu u dijelu za radnike gdje inače jedemo pod pauzom. Došle smo u hotel i odmorile se. Nismo nigdje navečer išle nego smo se odmorile za sljedeći radni dan.

Danas smo ujutro u 9 išli na izlet u Blue Lagoon. Došli smo u mjesto iz kojeg brod kreće. Imali smo 20-ak minuta slobodno pa smo si uzeli kavu. Ušli smo na brod i čekali da krene. Prvo sam sjela unutar broda, a ne na palubu. Kada smo krenuli sam odlučila izaći malo vani da pogledam more. Valovi su bili jako veliki. Kada se brod usidrio u lagunu, ljudi su počeli silaziti iz broda i kupati se. Ja sam prvo odlučila sunčati se malo. Postalo mi je malo muka jer se brod dosta ljuljao čak i kad je stajao. Odlučila sam otići u more. Tražila sam zaštitara sigurnosni prsluk i dobila ga. Malo sam zaplivala i odlučila izaći van iz mora jer su valovi bili preveliki za mene. Poslije putovanja brodom smo išli nazad do hotela. Kada smo došli smo se odmorili i večerali. Odlučila sam ranije otići spavati i odmoriti se za sljedeći dan.

Danas je bio posljednji veliki izlet. Išli smo u Limassol. Prvo smo stali pogledati iskopine Kourion. Poslije toga smo obilazili neki dvorac. Prostorije u njemu su jako prostrane. U Limassolu smo se prošetali i razgledali ga. Zatim smo imali slobodno vrijeme i odlučila sam sjesti na kavu i popričati s prijateljima. Nakon toga smo otišli na Afroditinu plažu. Bilo je jako lijepo tamo. Jedino što mi se nije svidjelo je to što je more nanijelo puno morske trave i ponekog smeća. Primijetila sam da su ljudi jako neodgovorni na plažama i da ostavljanu svugdje smeće. Uopće na paze na to da bace stvari u smeće, a pogotovo zapaljive stvari. Poslije Afroditine plaže smo došli nazad u hotel i večerali. Kada sam legla spavati sam razmišljala o tome da mi je ovo vjerojatno zadnji put na Cipru, i da bih se htjela opet vratit i razgledati neke stvari koje nisam imala priliku vidjeti.

Danas sam radila. Na poslu mi je danas bilo malo teže. Morala sam prvi put unositi stvari s kombija koji je donio novu robu. Zaposlenica na baru me je zamolila da označim što je sve donešeno od pića. Morala sam otvarati kutije i gledati što je što. Npr. na tekili i pjenušcu ne piše što je to. Zbog toga sam morala ići nositi jednu bocu i ispitivati što je to. Kada sam brojala boce vode od 500 ml sam izračunala da ih ima 932. To je jako puno litara čiste pitke vode, a ljudi popiju nekad par gutljaja i ostave na stolu pa mi to moramo proliti i baciti. Poslije toga smo morali bacati smeće. Velike kante koje su strgane donekle smo morale vući uz veliko brdo kako bismo došli do tamo gdje se bacaju velike vreće za smeće. Poslije užurbanog poslijepodneva, kada smo posluživali dosta ljudi, došle smo nazad u hotel. Družili smo se i pričali. I tako je završio još jedan radni dan na Cipru.

Otišla sam ranije na doručak nego inače. Najela sam se i odlučila popiti kavu na terasi apartmana. Ema, Ela i ja smo se spremile za posao i otišle. Kada sam došla na bar sam odlučila pregledati čistoću stolova i stolica. Obrisala sam sve što je trebalo i usput obrisala šank. Otišla sam s Elom pokupiti prljave čaše s oko bazena. Neki gosti su jako neodgovorni i samo bace čašu na travu pored ležaljke ili stave ispod ležaljke gdje se jedva vidi. Neke čaše koje imaju još pića na bazenu se ne usudim uzimati, iako nitko ne pazi na to piće. Danas mi je prvi put zasmetala kolegica na poslu. Ona nam je prvi dan na poslu objasnila da trebamo čaše koje imaju tekućine unutra proliti i takve prolivene(bez ičega) baciti u smeće. Danas je ona bacala pune čaše koje gosti ne koriste u smeće. Meni to inače ne bi smetalo, ali uvijek smo Ela, Ema i ja te koje bacaju smeće. I mi onda moramo obrisati tekućinu koja se izlije iz vreće za smeće i po podu gdje gosti hodaju. Kao i inače, poslije 3 sata popodne je bilo puno narudžbi za hranu. Došli su neki novi gosti koji su iz Poljske, i odmah su mi zapamtili ime i svaki put kada dođu na bar me pozdrave i zamole me da ih ja poslužim. Poslije posla sam se družila s Dajanom i Andreom. Otišle smo u restoran nešto pojesti. Dosta dugo smo sjedile i pričale. Drago mi je što sam imala priliku bolje ih upoznati tijekom ovog projekta. Vratile smo se u hotel i igrale smo društvenu igru s profesoricama. Bilo mi je jako zanimljivo i mislim da smo se super zabavili.

Danas je na poslu bilo prilično opušteno. Radila sam uobičajene stvari. Ponekad objasnim gostima u koje doba dana se može naručiti hrana i slično. Koliko dugo poslužujem neke goste, naučila sam na pamet što pije i što jedu jer neki svaki put uzmu isto. Danas sam na pauzi jela krumpir i ribu. Bilo mi je jako fino, poslije toga sam pojela kao i svaki dan lubenicu, i ovaj put sam uzela čokoladni kolač. Danas poslije pauze smo dosta radili. Bilo je potrebno očistiti sve stolove i stolice. Poslije toga smo skupljali čaše po bazenu. Danas sam poslije 3 sata popodne imala dosta narudžbi. Morala sam napraviti dvije narudžbe za jedan stol zato jer su odabrali jedno jelo koje nije sa All Inclusive menija. To mi je bio prvi put da sam takva nešto morala napraviti i onda sam se zbunila i pitala što žele popiti, a oni su već imali pića na stolu. Nakon posla smo se vratile u hotel i napravile si nešto između ručka i večere jer smo bile jako gladne. Ja sam nam napravila juhu, a Ela je napravila tjesteninu. Poslije smo se otišle okupati na bazen. Nakon bazena smo malo sjela i popričale. Danas mi je bio jako lijep dan. Bez obzira što mi je bilo naporno na poslu bilo mi je u drugu ruku i jako lijepo i na poslu i s prijateljicama.

Danas mi je predzadnji dan na poslu. Prije posla sam otišla na doručak i dobro se najela. Došla sam s Emom i Elom na posao i počistile smo stolove i stolice. Donijele smo vodu i stavile u hladnjak. Donijela sam još i par sokova i alkoholnih pića. Danas sam radila iza šanka, tj. radila pića. Kada sam išla napraviti slushi s votkom nisam primijetila da slushi nije dovoljno zaleđen i tekućina me je zašpricala. Stella, kolegica na poslu, mi je objasnila kada mogu prepoznati da je slushi spreman za točenje. Na kraju sam gostu napravila slushi u drugoj boji. Također me je jedna žena zamolila da joj napravim sok od breskve s malo votke, pa sam prvo pitala Christinu (šeficu) za dopuštenje jer nisam bila sigurna smijem li praviti pića s alkoholom. Točila sam gostima gazirana pića s mašine, grabila sladoled, i meni najdraže do sad; radila milkshake. Još nisam naučila kako se radi Frappe i/ili Iced Latte, što bih voljela naučiti. Otišla sam nekoliko puta oko bazena i skupila smeće. Primijetila sam da danas ima manje gostiju nego ostalih dana. Popodne nije bilo toliko posla pa sam očistila prostoriju u kojoj držimo pića i ostale potrebne stvari za bar. Nakon posla smo došle u hotel i otišle nakon nekog vremena na večeru. Za večeru sam jela pizzu. Pojela sam jako puno jer mi je bilo prefino. Družila sam se s prijateljicama i bilo mi je stvarno super. Šalile smo se i snimile smo podcast i pravile se kao da smo na radiju. Tako je završio još jedan lijepi dan na Cipru.

Danas mi je zadnji radni dan. Žao mi je što više neću raditi jer mi se jako sviđa raditi na baru. Dan na baru je prošao uobičajeno. Malo sam bila za barom i radila pića, a malo izvan bara nosila hranu i pića i čistila stolove. Očistila sam čaše oko bazena nekoliko puta tijekom smjene. Pričala sam s dva različita gosta na hrvatskom/ruskom jeziku. Jedan od tih gostiju me zna od prije, jer sam ga posluživala, pa smo se pozdravili i zaželjeli su ugodan ostatak života. Pozdravile smo se poslije smjene s kuharom, Christinom, Stellom, Inom i ostalim kolegama. Skoro sam zaplakala jer mi je jako žao što odlazimo… Bilo mi je stvarno jako lijepo jer sam se zbližila s kolegama i kolegicama na poslu. Otišle smo poslije toga na večeru. Uzela sam pizzu, a cure su uzele burgere. Okupale smo se u bazenu. Zabavljale smo se, smijale, družile… Uživale smo u zadnjim danima Cipra i pričale o tome kako će nam ovakva druženja i iskustva faliti.

Bez obzira što danas ne radim, ustala sam se oko 8 i otišla na doručak. Poslije doručka sam otišla do profesorica pozdraviti ih i popričati s njima. Ujutro u 11 smo imali dodijelu certifikata, priznanje za obavljanje posla/projekta u hotelu St. George. Obukla sam se malo svečanije nego što inače radim. Došla je Demetra i podijelila nam certifikate. Slikali smo se s njom, i svi zajedno. Poslije dodjele sam otišla s Ninom i Bornom do shopping centra. Popili smo kavu i uzela sam si 2 cinnamon roll-a. Bili su mi jako fini. Kupila sam par sitnica i hranu za put. Vratili smo se do hotela i otišli smo se okupati u bazen. Malo smo se sunčali i onda smo otišli poslije toga okupati se te na večeru. Bilo mi je jako lijepo danas. Imam osjećaj da se sad opraštam s Paphosom i Ciprom.

Danas mi je zadnji dan na Cipru. Povratak kući. I sretna sam, i tužna u isto vrijeme. Ne mogu odrediti svoje emocije. U jednu ruku, fali mi Daruvar, a u drugu ruku ne znam hoću li imati priliku ikad više otići na Cipar. Ustala sam se prije 8, i otišla na doručak. Spremila sam još neke stvari u kofer i ruksak. Pregledala sam jesam li nešto ostavila i je li sve na mjestu. Sjela sam na terasu i još malo uživala u pogledu. Došao je mini-bus i krenuli smo prema aerodromu. Na putu do aerodroma sam se prisjećala svih lijepih stvari koje su se dogodile u Pafosu. Kada smo došli smo imali slobodno pola sata pa smo popili kavu. Zatim smo obavili check-in i predali kofere. Sljedeće na redu je bilo pregledavanje stvari koje idu s nama u avion. Morali smo otići na mašinu koja skenira osobnu i uslika lice, radi provjere. Kada smo prošli sve provjere sigurnosti smo sjeli i čekali ukrcaj na avion. Ukrcali smo se nakon nekog vremena i poletjeli. U avionu sam odmarala i slušala glazbu. Brzo mi je prošlo vrijeme u avionu. Kada smo sletjeli u Zagreb smo pokazali osobne i uzeli kofere. Izašli smo van i dočekao nas je naš prijevoz za Daruvar. Bila sam jako nestrpljiva kada smo se vozili do Daruvara i vrijeme mi je sporo prolazilo. Kada sam stigla su me dočekali roditelji i bratić. To je bio kraj mog putovanja na Cipar.